План - конспект з волейболу для учнів 7 класу



Тема: Волейбол.
Завдання уроку:
1 .Повторити тематичне оцінювання: верхня пряма подача м'яча.
2.Закріплювати техніку прийому м'яча з падінням.
3.Удосконалювати техніку виконання верхньої передачі м'яча двома руками.
4.Удосконалювати техніку виконання передачі м'яча біля стінки.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: волейбольні м'ячі, гімнастичні лави.
№ п/п
Зміст уроку
Дозу ванн я
Організаційно - методичні вказівки
Підготовча частина (13 хв)
1
Шикування. Рапорт. Привітання
1 хв.
Перевірити наявн.та охайність спорт, форми.
2.
Повідомлення завдань уроку
1 хв.

3.
Правила поведінки і техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.
30 с
Виконувати впр. за командою вчителя
4.
ЧСС
10с
90-100 удар, за 1 хв.
5.
Стройові вправи:
а) повороти на місці ліворуч, праворуч, кругом
1 хв.
Виконувати повор. на п'ятці та носках
6.
Ходьба по залу:
а)   на носках
б)   на п'ятках, руки за голову
15с 15 с
Руки на пояс
Впр. на формування
Постави
7.
Біг по залу:
а)    приставними кроками правим боком;
б)   приставними кроками лівим боком;
в)   з високим підніманням колін
15с 15с 15с
Темп повільний Руки на пояс. Руки за голову Виконувати енергійно
8.
Комплекс загальнорозвивальних вправ з гімнастичною лавою:
І.В.п. — о.с. на підлозі лицем до лави. 1 — поставити пряму ліву ногу на лаву, руки долонями вниз; 2 —зігнути ліву ногу в коліні і перенести на неї вагу тіла, руки покласти на пояс; 3 — встати на лаву з поворотом праворуч і опустити руки вниз.
2. В. п. — о. с, стоячи на лаві: 1 — нахилитися вперед, захопити край лави; 2 — 3 — пружні нахили за допомогою рук; 4 — в. п.
6-7 хв

5 — 6
разів




6 — 7
разів
Руки вперед долонями вниз






Коліна не згинати

3. В. п. — стоячи лівим боком до лави, руки внизу. 1
— поставити ліву ногу на лаву, підняти руки; 2 —
нахилитися вліво, руки за голову; 3 — випрямитися; 4
— приставити ногу у в. п. Те саме, в другий бік
4-5 разів
Руки за голову
4. В. п. — сидячи вздовж лицем до лави, взятися
руками за передній край, ноги прямі — в. п.; 2 —
підняти ліву ногу вгору; 3 — в. п.; 4 — підняти обидві
ноги вгору; 5 — 6 — тримати; 7 — в. п.
5 — 6
разів
Ноги прямі
5. В. п. — стоячи, ноги нарізно, лава між ногами. 1
—    стрибнути на лаву, руки розвести в сторони; 2
—   стрибнути на підлогу, руки опустити вниз
7 — 8
разів
Руки в сторонни
9.
6. В. п. — стоячи вздовж лицем до лави, руки вниз. 1
— 2 — кроком лівої ноги підняти на лаву зігнуту
праву ногу, обхопивши її руками і підтягти до грудей;
3 — випад правою ногою назад; 4 — в. п.
Спеціальні вправи для розвитку швидкостей
переміщення:
а) біг з підкиданням та ловленням м'яча вперед —
вгору;
б) біг уздовж меж майданчика, за сигналом останнім в
колоні прискорює біг, і обігнавши колону, біжить попереду, потім обгін починає другий учень і т. д.
5 — 6
разів
2 рази 1
хв
Руки вниз
Провести змагання.
Дистанцію не скорочувати

ЧСС
10с
140 ударів за 1 хв.
II. Основна частина (25 хв)
1.
Повторення тематичного оцінювання: верхня пряма
подача з 5 подач
3 хв
Стежити, щоб не
переступали лінію
2.  
Передача м 'яча двома руками зверху:
а)   у парах з переміщенням вперед;
б)    над собою;
в)   у колонах, з переміщенням у кінець своєї колони
2хв 2хв
1хв 1 хв
М'яч не передавати високо
Провести змагання
3.
Передача м 'яча біля стінки:
а)   двома руками;
б)    однією рукою

2 хв
 2 хв

4.
Прийом м 'яча з падінням:
а)   перекати вперед і назад;
б)   випад правою ногою вперед —вправо, в низькій
стінці і перекати назад на спину;
в)   у низькій стінці випад правою ногою вперед —
вправо, під час падіння відбити м'яч вперед — вгору і
виконати перекати на стегно і спину
3   хв
2 — 3
рази
4    —5
разів
Відбивати каблуком Стежити, щоб під час падіння учні не торкалися руками майданчика

5.
Навчальна гра у волейболі із завданням: грати на дві й три передачі м'яча
10 хв
3 першої передачі м'яча відбивати не можна

III. Заключна частина (7 хв)

1.
Рухлива гра «М'яч у повітрі». Учні поділяються на дві команди, кожна утворює коло. Верхньою та нижньою передачею кожна команда намагається утримати м'яч у повітрі довше за іншу
4хв
Провести змагання. М'яч передавати якомога вище

2.
Вправи на відновлення дихання: а) очищувальне дихання: 1 — зробити повільний повний вдих; 2 — ненадовго затримати повітря; 3 — короткими і сильними поштовхами видихнути через вуста, складені трубочкою
1 хв
Щоки не надувати

3.
Підсумки уроку:
а)    визначення кращих учнів;
б)    виставлення оцінок
2 хв
Учитель звертає увагу на учнів, які правильно виконували вправи. Обґрунтувати виставлення оцінок.

4.
Домашнє завдання: упор присівши на одній нозі, перехід в упор присівши на другій нозі.
1 хв
Домашнє завдання допомагає стати сильнішим, упевненим у собі.

5.
Організований вихід із залу





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Правила гри у баскетбол

ВЕСЕЛІ СТАРТИ(1-4 класи)